نوشته های دنیای فرش

نکات طلایی که قبل از خرید فرش باید بدانید

نکاتی که قبلا از خرید فرش باید بدانید

انتخاب فرش برای خانه یکی از دغدغه‌هایست که ممکن است انتخاب طرح و نقش آن مدت ها ذهن شما را به خود مشغول کند که فرش چه رنگی بخرم؟ یا چه طرحی جدید هست و مناسب دکوراسیون مدرن خانه است؟ واقعیت این است علاوه بر طرح و نقش نکات فنی دیگری نیز وجود دارند که اگر به آن‌ها نیز توجه لازم را داشته باشید، فرشی زیبا و در عین حال با کیفیت و مناسب دکوراسیون خود انتخاب کنید. تا انتهای مقاله نکات مهم قبل از خرید فرش همراه دنیای فرش باشید.

نکات مهم قبل از خرید فرش

نقش های جدید فرش

به عنوان نکته اول می‌توان گفت امروزه نقوش جدید فرش های ماشینی بی نهایت زیاد و متنوع هستند، بنابراین پینشهاد می‌کنیم برای خرید حضوری فروشگاهی بزرگ و به روز را انتخاب کنید تا جدیدترین فرشهای ماشینی ایرانی و خارجی را در اختیار شما قرار دهند. فروشگاه دنیای فرش جدید ترین و مدرن ترین فرش های ماشینی را در ابعاد مختلف برای مشتریان فراهم کرده است و کارشناسانی خبره در زمینه انتخاب فرش هنگام خرید فرش شما را راهنمایی خواهند کرد.

هزینه مناسب برای فرش دستباف

اگر به فرش های دستباف علاقه دارید اما پرداخت هزینه آن‌ها برای شما دشوار است، یکی از بهترین کارها خرید فرش هایی است که تعداد شانه های آن از 700 بیشتر است. این فرش ها به دلیل بافت متراکم و نقوش زیبایی که دارند کاملا تداعی کننده فرش های دستباف نفیس هستند. به طور کلی در بازار فرش هایی با تراکم 500 تا 3600 یافت می‌شوند که پیشنهاد می‌کنیم براساس نیاز و بودجه خود بهترین آن را انتخاب کنید. در این مورد ما خرید فرش ماشینی را توصیه می کنیم.

فرش های دستباف به علت سنگینی و نوع نخی که در آن‌ها استفاده شده اند معمولا روی زمین سر نمیخورند. اما بیشتر فرش های ماشینی روی سرامیک لیز می‌خورند. پیشنهاد می‌کنیم از فرش های ماشینی که چهار طرف آن‌ها چرم دوزی شده اند خریداری کنید تا فرش روی زمین شما سر نخورد و از رخ دادن اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.

نکات مهم قبل از خرید فرش ماشینی

فرش های ماشینی که با نخ اکرلیک هیت ست بافته شده اند بهترین و با دوام ترین فرش های ماشینی هستند که در برابر گرما و رطوبت دوام بالایی دارند. فرش هایی که نخ آن ها از درصد بالایی از نایلون تشکیل شده است در مدت زمان کوتاهی مو و آلودگی را در لابه لایی پرزهای خود جمع می‌کنند و از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.

نکات مهم قبل از خرید فرش

فرش های کودک

اگر برای اتاق خواب یا اتاق کودک قصد دارید از فرش های فانتزی و پرز بلند استفاده کنید، در نظر داشته باشید که هر چه پرزهای فرش بلندتر باشد، آلودگی و خرده ریزهای بیشتری را در خود جمع می‌کند و جارو کردن آن ممکن است خسته کننده باشد. از طرفی استفاده از این فرش ها در اتاق خواب کودکان امکان ایجاد آلرژی در آن ها را به همراه خواهد داشت.

نکات مهم قبل از خرید فرش

امیدواریم از مقاله نکات مهم قبل از خرید فرش لذت برده باشید. و به عنوان نکته آخر هنگامی که به فروشگاه دنیای فرش برای خرید مراجعه مي کنید و یا در سایت دنیای فرش به دنبال فرشی زیبا هستید، طرح و رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با دیگر وسایل خانه شما باشد. فرش به عنوان وسیله ای که درصد زیادی از سطح زمین در هر خانه ای را می‌پوشاند، خیلی زود در کل دکوراسیون به چشم افراد می‌آید، بنابراین هارمونی فرش با مبل و پرده های خانه یکی از نکات مهم در چیدمان هر خانه ای است.

3 دیدگاه در “نکات طلایی که قبل از خرید فرش باید بدانید

  1. خرید فرش گفت:

    بسیار عالی مقاله خوبی در مورد خرید فرش بود

    1. asgari گفت:

      ممنون از نظردهی شما

  2. قیمت ترجمه مقاله گفت:

    ممنونم. توضیحات کاملی ارائه کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.