نوشته های دنیای فرش

موکت ها و تاثیر شگفت انگیز آن ها در دکوراسیون داخلی

موکت ها و تاثیر شگفت انگیز آن ها در دکوراسیون داخلی

یک عایق قوی به نام موکت

موکت یک عایق بسیار مناسب برای گرما، سرما و حتی صدا می باشد و هر چه بافت موکت بزرگ تر و متراکم تر باشد عایق بهتری خواهد بود.
موکت ها علاوه بر اضافه کردن روح و راحتی به کف خانه شما، یک عایق بسیار مناسب در برابر هزینه ها نیز می باشند.

دکوراسیون داخلی خود را لوکس کنید

اصولا افراد متخصص طراحی داخلی یک خانه معتقدند یک خانه باید در عینه سادگی، زیبا باشد. موکت از آن دسته مواردی است که این حس را به خانه شما القا می کند. موکت ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و دست شما را در انتخاب باز گذاشته اند. موکت ها می توانند یک پایه رنگی خنثی داشته باشند، یا یک نقطه کانونی با طرح جسورانه و یا رنگی پر جنب و جوش داشته باشند.

حس راحتی و امنیت بر روی موکت

یکی از ویژگی های منحصربفد موکت حس راحتی و امنیت آن است. موکت ها یک عایق بسیار مناسب برای محافظت از شما در خانه و یا در راه پله های داخل و یرون خانه می باشند. موکت در عین زیبایی به شما حس امنیت را نیز انتقال می دهد. موکت برای افراد سالخورده و یا کودکان بسیار مناسب است.

صداهای داخل خانه را به حداقل برسانید

یکی از قوانین اصلی آیین نامه برای خانه ها استفاده از موکت در کف خانه است. امروزه در اکثر خانه ها سیستم های پخش قوی وجود دارد و تلویزیون ها نیز امروزه بسیار مجهزند در این زمینه که باعث ایجاد آلودگی صوتی در خانه می شود. استفاده از موکت می تواند یک عایق مناسب برای صدا و ایجاد آسایش برای همسایه هایتان باشد.

موکت یک عایق با دوام

موکت از هر جنبه ای کامل است. امروزه موکت ها با دوام بسیار بالا تولید می شوند و ظرافتی در آن نیست و عمر بسیار بالای آن حائز اهمیت است. البته از این نباید گذشت که خودمان نیز باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم.

موکت یک عایق ترمیم پذیر

موکت ها به راحتی قابل ترمیم می باشند و هزینه ی بخشی از ترمیم آن بسیار کم هزینه است و نگهداری از آن نیز بسیار آسان است. در مقابل تعمیر و نگهداری فرش ها یا کفپوش ها، لمینت ها و سنگ ها پرهزینه است.

انعطاف پذیری موکت با فضاهای خانه

هنگامی که از انعطاف پذیری موکت صحبت می کنیم بدین منظور است که در هر قسمتی از خانه می توان از طرح ها و سبک های مختلف موکت در طراحی داخلی استفاده کرد. هر فضایی را می توان با موکت ست کرد و به آن فضا جلا و رنگ تازه ای بخشید.

موکت هایی گرما بخش

موکت ها گرما در خود نگه می دارند و باعث می شود دیگر در زمستان پاهایتان را برروی سرامیک سخت و سرد قرار دهید. با موکت تعادل دما را در خانه حفظ کنید.

موکت یا پر قو؟

موکت می تواند نرمی و لطافتی که شما در خانه به آن نیاز دارید را به شما بدهد. به طور حتم کسی دلش نمی خواد بر روی زمین یا سرامیک سخت و سرد کار کند یا روی آن بنشیند. حتی کودکا نیز هنگام بازی و حتی خواب برروی یک محیط لطیف و نرم لذت می برند و برایشان آرامش بخش‌تر است.

گستردگی یکسان در کل خانه

پوشاندن کف یک اتاق با کفپوش های چوبی یا با استفاده از قطعات زیاد فرش نمی تواند آن گستردگی و یک دستی را که موکت ها می توانند از لحاظ بصری به فضای داخلی خانه و دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشند را به شما هدیه دهد. اگر یکدست بودن و نظم فضا برایتان مهم است از موکت ها استفاده کنید.

هزینه های خود را کاهش دهید

قیمت تمام شده برای سطحی که توسط موکت ها پوشانده می شوند به همراه نصب و پد های صدا گیر زیر آن و غیره بسیار کمتر از قیمت تمام شده برای کفپوش های چوبی است، البته قیمت بالا و پایین برای هر دو گروه وجود دارد، اما هنوز هم موکت ها قیمت کمتری دارند. 

هنوز برای خرید موکت ها قانع نشده اید؟

اگر هنوز هم برای داشتن کفپوش های چوبی مسر هستید، اما می خواهید از بعضی از فواید موکت ها هم بهره مند شوید،  بهتر است تا موکتی را که انتخاب می کنید کمی از اندازه های اتاق تان کوچک تر باشد، با این کار مرزی از کفپوش های چوبی تان در اطراف فرش باقی می ماند و دکوراسیون داخلی اتاقاتان را تحت تاثیر قرار می دهد.

موکت فقط پالاز موکت

پالاز موکت تنها برندی است که بهترین موکت را در ایران تولید می کند و در سطح جهانی نیز با برند های بزرگ در حال رقابت است. پالاز موکت لطیف ترین و منحصربفردترین موکت را عرضه و تولید می کند و رنگ ها و طرح ها و بافت آن در نوبه ی خود بی همتاست. دنیای فرش مفتخر است با عرضه بهترین برندها در صنعت فرش و موکت همواره آسایش و راحتی و اطمینان خاطر را برای شما فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.