اخبار

خرید حضوری یا خرید اینترنتی فرش

نحوه‌‌ی اندازه‌گیری قسمت‌های مختلف خانه جهت انتخاب فرش مناسب

خرید حضوری یا خرید اینترنتی فرش

برخی مواقع می شود که نیازمند خرید فرش برای خانه می شویم. اما سوالی که این میان پیش می آید این است که خرید حضوری فرش بهتر است و یا خرید اینترنتی؟ ببینید به صورت کلی هر کدام دارای ویژگی های خاص خودش است و شما می توانید انتخاب کنید کدام روش را در نظر بگیرید. در فروشگاه دنیای فرش هم خرید حضوری امکان پذیر است و هم خرید به صورت آنلاین. توصیه ما به شما این است که خرید حضوری را انجام دهید چرا که می توانید از طرح های بیشتری در فرش ها بهره مند شوید.

خرید حضوری یا خرید اینترنتی فرشمزایای خرید اینترنتی

اصلی ترین مزیتی که خرید اینترنتی دارد این است که خرید شما بسیار آسان صورت می گیرد. می توان گفت که با نزدیک شدن به اواخر سال ترافیک در تهران بسیار زیاد شده است و به همین خاطر است که شما می توانید خرید آسانی را داشته باشید. از طرفی دیگر خرید به صورت اینترنتی می تواند برای شما در دنیای فرش امتیازاتی را داشته باشد. توصیه ما به شما این است که اگر نمی خواهید خودتان را به دردسر بی اندازید و در این شلوغی ها به راحتی خرید خود را انجام دهید خرید اینترنتی بهترین گزینه شما است. مزایای خرید اینترنتی عبارتند از:

  1. سهولت در خرید
  2. قیمت مقرون به صرفه
  3. پشتیبانی از کالا خریداری شده
  4. انتخاب جزئیات دقیق کالا

مزایای خرید حضوری

حال نوبت آن رسیده است که در رابطه با خرید حضوری با شما عزیزان صحبت کنیم. ببینید خرید اینترنتی می تواند مزایای بسیاری نسبت به خرید اینترنتی داشته باشد و اصلی ترین آن هم بررسی کردن کامل جنس خریداری شده می باشد. اما خرید حضوری دست شما را در انتخاب بیشتر باز میگذارد و از طرفی دیگر می توانید برای خودتان چندین خرید را داشته باشید. اما خرید حضوری عبارتند از:

  • کیفیت بالای کار
  • دیدن محصولات بیشتر
  • جنس عالی فرش ها
  • ارسال رایگان کالا برای شما

می توان گفت که تا حدی خرید حضوری نسبت به خرید اینترنتی بهتر است در بعضی از جا ها اما باز هم این بستگی به شما دارد که چه نوعی از روش را انتخاب کنید.

خرید ماندگار از دنیای فرش

در مقاله بالا خرید فرش اینترنتی و حضوری سعی کردیم مزایای آنها را به شما عزیزان ارائه دهیم. دنیای فرش با محصولاتی که ارائه می دهد تبدیل شده است به یکی از برترین فروشگاه هایی که به شما محصولات فرش و تابلو فرش و…. محصولات را ارائه می دهد. آن هم به این خاطر است که کیفیت این محصولات بسیار درجه 1 است و دیگر نیاز به خرید محصولات وارداتی نیستید. از طرفی دیگر وسعتی که در دنیای فرش وجود دارد در جای دیگر مشاهده نمی کنید و می توانید هزاران محصول دنیای فرش را مشاهده کنید در دو سوله و در صورت نیاز خرید خود را انجام دهید.

گارانتی محصولات

دنیای فرش در ازای هر محصولی که به مشتریان گران قدر خود می دهد گارانتی محصولات نیز ارائه دهد. این کار نشان دهنده این است که دنیای فرش از تمامی محصولاتی که ارائه می دهد به صورت کامل مطمن است که از کیفیت بالا برخوردار هستند. تمامی موادی که داخل ساخت محصولات دنیای فرش به کار می رود از متریال درجه 1 بوده است که می تواند مشتری را به صورت خاصی مجذوب محصولات خود کند. توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید از کیفیت بالای محصولات خبردار شوید حتما بهتر است به فروشگاه دنیای فرش به صورت حضوری سری بزنید.

نحوه اندازی گیری مکان مورد نظر برای خرید فرش

اندازه گیری فرشزمانی که قصد خرید فرشی را داریم می بایست مکان مورد نظر را حتما در نظر بگیریم و اندازه گیری را به صورت دقیق انجام دهیم. در ادامه قصد داریم روش اندازی گیری از مکان مورد نظر را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

  1. مرحله‌ی اول : نقشه‌‌ای ساده از اتاق بکشید.
    اگر برنامه‌ی کامپیوتری ندارید، هیچ مشکلی وجود ندارد. مداد و کاغذ به همین شکل کاربرد دارد. انجام این کار به این صورت است که یک متر نواری به اندازه‌ ی کافی بلند داشته باشید. ابتدا باید طرح کلی اتاق را ترسیم کنید و محل درها و پنجره ها را مشخص کنید.
  2. مرحله‌ی دوم : اندازه گیری
    از آنجایی که همه‌ ی اتاق ها و فضا هایی که میخواهید آنجا را فرش کنید مربع شکل نیستند، هر دیوار باید اندازه گیری شود. حتما طولی که اندازه گرفتید را یادداشت کنید همچنین طرف عرض را نیز به همان صورت باید اندازه‌ گیری کنید.
  3. مرحله‌ی سوم : محاسبه
    هدف در اینجا محاسبه‌ ی اندازه‌ گیری های مربع فرش مورد نیاز است. با استفاده از اندازه هایی که گرفتید، طول و عرض را ضرب کنید. اگر قرار است بیش از یک اتاق را فرش کنید، کل اتاق ها و مناطق را جمع کنید.
  4. اندازه‎ گیری برای فرش
    جهت اندازه‌ گیری خانه به یک متر و ماشین حساب، برگه و خودکار یا برنامه های یادداشت نویسی نیاز دارید. اغلب اگر دو نفر این کار را انجام دهند، کار اندازه‌ گیری و متر کردن آسان‌ تر می‌ شود.پ
  5. اندازه‌ گیری عرض و طول خانه
    یک طرف متر را در انتهای اتاق قرار بدهید و یک طرف دیگر آن را تا دیوار روبه‌ رویی آن بکشید. متر را در قسمت طول دیوار قرار دهید. همین کار را دوباره در قسمت عرض دیوار انجام دهید تا متراژ عرض کف گرفته شود. این اعداد را به عنوان اندازه‌ ی عرض دیوار ثبت کنید. هنگام اندازه‌ گیری حتما تعداد درهای اتاق‌ ها را نیز در نظر بگیرید. برای هر قسمتی که در وجود دارد باید تا وسط چارچوب در اندازه‌ گیری کنید.
  6. اندازه گیری فرش برای راه پله ها
    هنگام اندازه‌ گیری فضایی که به پایین رفتن پله‌ ها منتهی می‌ شود (مانند راهرو)، حتماً اطراف بالای پله را اندازه بگیرید. نوار متر خود را روی دیوار مقابل (یا تا نیمه‌ی در ورودی) نگه دارید و آن را تا انتهای بالای پله زیر ببرید. هنگام اندازه‌گیری خود پله‌ ها شامل ملاحظات خاصی مانند شکل، اندازه‌ی پله‌ها را در نظر داشته باشید.
    نحوه‌‌ی اندازه‌گیری قسمت‌های مختلف خانه جهت انتخاب فرش مناسب
  7. اندازه گیری فرش برای فرش‌ های طرح‌ دار
    اگر می خواهید فرشی طرح دار انتخاب کنید، بهتر است برای اندازه‌گیری اتاق‌تان از یه فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. اگر برای اندازه گیری هریک از فضای خانه‌ی خود سوالی برایتان پیش آمد می‌توانید با پشتیبانی تک فرش تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.