راهنمای تخصصی ست فرش با وسایل خانه(طراحی دکوراسیون فرش), نوشته های دنیای فرش

نکات مهم در انتخاب فرش برای دفتر کار

انتخاب بهترین فرش برای دفتر کار

انتخاب بهترین فرش برای دفتر کار

فرش برای دفتر کار ، یکی از عواملی که در راندمان کاری افرادی که در یک اداره کار می‌کنند تاثیر گذار است، راحتی و احساس آرامش کارکنان در محیط کار است. همانطور که انتخاب یک صندلی برای نشستن طولانی مدت برای کارکنان مهم است، استفاده از فرش یا موکت به عنوان کفپوش مناسب برای پوشش سطح یک واحد اداری حس صمیمیت، راحتی و آرامش را به کارمندان القا می‌کند. اگر محیط کاری شرکت‌های معروف دنیا مانند گوگل و اپل را دیده اید، حتما توجه شما به موکت‌ها و مبلمان رنگی آن‌ها جلب شده است. این شرکت‌ها به خوبی به این درک رسیده‌اند که با ایجاد محیط کاری شاد و پرنشاط کارمندان احساس راحتی و مسولیت‌پذیری بیشتری می‌کنند و در عین حال کارها به سرعت و با کیفیت بیشتری انجام می‌گیرد.

انتخاب بهترین فرش برای دفتر کار

به لطف فناوری امروزه، دفاتر خانگی بیش از هر زمان دیگری رایج هستند، بخصوص در یک سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد مدت زمان زیادی را در خانه صرف رسیدگی به امور کاری می‌کنند و برای این افراد نیز داشتن منطقه ای در خانه مخصوص کامپیوتر و فضای کار جداگانه محبوب شده است. اغلب اوقات، سبک فرش نصب شده در مناطق دیگر خانه همیشه مناسب دفتر کار خانه و یا کفپوش یک یا چند واحد اداری نیست. در این مقاله نکاتی را برای خرید فرش مناسب اداره و دفتر اتاق کار در خانه می‌گوییم.

انتخاب بهترین فرش برای دفتر کار

با انتخاب فرش به عنوان کفپوش محل کار، از لیز خوردن در راهرو‌ها، ایجاد سر و صدا و کشیده شدن صندلی‌ها روی زمین در امان هستید و حتی در صورتی که خواستید به طور کلی نقل مکان کنید، جابه جایی فرش از مکانی به مکان دیگر کار آسانی خواهد بود.

چه فرش هایی برای دفتر کار مناسب تر است

پیشنهاد می‌کنیم از فرش‌هایی با تراکم پایین و یا موکت هایی مناسب اداره که در فروشگاه اینترنتی دنیای فرش به راحتی می توانید آن‌ها را انتخاب کنید استفاده کنید. یک فرش یا موکت با پرزهای کوتاه برای حرکت چرخ صندلی های اداری بهتر است و همچنین با قرار گیری وسایل سنگین اداری روی آن به راحتی زیر پا جمع نمیشود و از جابه جا شدن فرش جلوگیری می‌شود. موکت‌هایی با پرزهای بلند علاوه بر ایجاد مشکل برای جابه جایی وسایل، زودتر کثیف می‌شوند و به مراقبت بیشتری احتیاج دارند.

انتخاب بهترین فرش برای دفتر کار

یکی از مهمترین نکات در انتخاب فرش برای دفتر کار  این است که برای فرش کردن محل کار خود باید بهترین و با دوام‌ترین نوع ممکن را انتخاب کنید تا با تمیزکاری و جارو زدن مداوم، ظاهر خود را حفظ کنند و طول عمر کوتاهی نداشته باشند.

به دلیل وجود انواع ماشین‌های اداری، لوازم کار، کاغذ و انواع سیم‌ها و وسایل ریز و درشت در محل کار اگر متوجه شدید که مرتباً با استاتیک فرش (الکتریسیته) مشکل دارید، سعی کنید سطح رطوبت را در فضا افزایش دهید، این امر به کاهش تجمع الکتریسیته ساکن کمک می کند.

انتخاب بهترین فرش برای دفتر کار

فرقی نمی کند که کدام سبک فرش یا موکت را برای دفتر کار خود انتخاب می‌کنید، برای آسیب نرسیدن به کفپوش حتماً از محافظ پلاستیکی و یا یک جسم نرم در زیر پایه صندلی یا میز کار خود استفاده کنید ، در صورت استفاده نکردن از لایه‌ی محافظتی بین پایه وسایل و فرش یا موکت، سایش بیش از حد وسایل با سطح کفپوش طول عمر کارکرد آن‌ها را کاهش می‌دهد و سطح رویی کفپوش در مدت زمان کمی از بین میر‌ود.

انتخاب بهترین فرش برای دفتر کار

دنیای فرش مجوعه بزرگی در زمینه فروش فرش ماشینی ، فرش دستباف ، کالای خواب ، تابلو فرش و … میباشد. در دنیای فرش شما می توانید به راحتی تجربه خرید اینترنتی فرش را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.