نوشته های دنیای فرش

ملاقات با طراحان داخلی اتاق و تاثیر فرش بر دکور اتاق

موفقیت از طریق کاره‌ای سخت (مارتا Pineda ) تا حدی از یک طراح غیر عادی است . او خود را کنجکاو ، مشتاق و سرسخت توصیف می‌کند . علاوه بر این ویژگی‌های شخصیتی خلاق ، او در هر دو سبک طراحی / عکاسی و فروش / بازاریابی مدرک دارد .

این به او یک دیدگاه منحصر به فرد در مورد طراحی به طور کلی می‌دهد و نقطه شروع جالب و جالبی را در هنگام گرفتن یک پروژه جدید ارائه می‌دهد . برای او مهم است که چیزی را خلق کنیم که جذاب نباشد ، بلکه یک تابع ، هدف و پایدار باشد . فقدان ساختار و تفکر واقع‌بینانه در هنگام برخورد با افراد خلاق رایج است ، و بنابراین سابقه فروش و بازاریابی او امکان تمرکز بر یک نیاز یا عملکرد واقعی را ارایه می‌دهد . این چیزی است که ما در مبارزات ، محصولات و طرح‌های او می‌بینیم ، و ایده‌های هدف مورد نظر که به خوبی مورد توجه قرار گرفته‌اند .

توصیه اصلی مارتا برای هر کسی که می‌خواهد شغل را در طراحی محصول یا داخلی آغاز کند ، بسیار ساده است . دقت کنید که آموزش درست و حسابی داشته باشید و از طریق کار سخت ، این کار شما را قادر خواهد ساخت تا رویاهای و ایده‌های خود را دنبال کنید .

یک نقل‌قول از پیکاسو به او کمک کرده‌است تا تکامل پیدا کند و به دنبال پیدا کردن ایده‌های جدید و جالب باشد: ” الهام وجود دارد ، اما باید شما را پیدا کند ” .

طراح unpretentious علاقه روت به طراحی زود شروع شد و از پدر و مادرش خیلی تشکر کرد تا به او فرصت تحصیل در مدرسه‌ای را بدهد که در آن دانش آموزان آزادی خلاق داده بودند ، فرصتی برای نزدیک شدن به طبیعت و تدریس مقادیر صدا . و بسیاری از این مطالب در کار او به همان شکلی که امروز دیده می‌شود ، ترجمه می‌شود .

(مارتا ) امروزه با بسیاری از انواع مختلف شرکت‌ها در ایجاد طرح‌های بازاریابی و همچنین با سبک نمایش windows و فروشگاه‌ها هم‌کاری می‌کند .
او به عنوان یک طراح به نیازهای مشتریان خود توجه دارد و نیاز به قرار دادن بیش از حد در یک محصول یا طراحی را فقط به این دلیل که قادر به انجام آن است ، نمی‌بیند . نتیجه نهایی همیشه مهم‌ترین اولویت است .

(مارتا ) به طور مداوم بر آموزش خود ، تحول در روش کار و پیدا کردن رویکردهای جدید در پرداختن به این مساله تمرکز دارد . او زمان زیادی را صرف تحقیق و تحقیق می‌کند تا مطمئن شود که او هم در پروژه‌های فعلی خود و هم با گرایش‌ها و نیازهای آینده آماده است .

همانند یک سگ تازی با بینی it’s به زمین برای مارتا مهم است که وقتی یک پروژه جدید در خط لوله است چشم و گوش خود را باز نگه دارد . رفتن به سینما ، خوردن در رستوران‌ها ، گوش دادن به موسیقی جدید ، خواندن کتاب‌ها و خرید تنها برخی از سناریوهای مختلف است که در آن او به دنبال الهام و فکر است ، اطراف خود را با برداشت‌های بسیاری احاطه کرده‌است تا به تحریک تخیل او کمک کند . او این فرآیند کاری را ” مانند ” یک سگ تازی با بینی به زمین ” توصیف می‌کند .

تمام این برداشت‌های مختلف سپس از طریق یک قیف نامرئی مرور می‌شود و یک ایده جدید به وجود می‌آید .

تصویر بالا : تصویر Mediatarde – پایین : Piedras Mediatarde & مارتا یکی از سه برنده در ویرایش سال ۲۰۰۹ رقابت طراحی با Piedras contribution بود .

ایده پشت این قطعه ، ترویج ساده و نشان دادن آن است که ساده بودن می‌تواند زیبا باشد .

با کار کردن روی این قطعه به شکلی که او در رابطه با فرآیند خلاق خود به چالش می‌کشد ، فرآیندی است که او هنوز با آن زندگی می‌کند .

مارتا یک‌بار دیگر در رقابت‌های طراحی رقابت سال ۲۰۱۰ با قطعه her بازی کرد . طرحی که آرامش و سادگی را ترویج می‌کند ، جایی که زمان ثابت است و شما می‌توانید استراحت کنید و فقط خودتان باشید .

این طراحی چیزی بیش از یک فرش است ، این یک احساس است .

نزدیک به طبیعت – نزدیک به کار (مارتا ) ترجیح می‌دهد اوقات فراغت خود را در طبیعت سپری کند , که این فراخوانی برای او همانند شور و اشتیاق او برای طراحی است .

او در خانه‌ای با طبیعت و مناظر خیره‌کننده در خانه زندگی می‌کند و دوست دارد روزه‌ای خود را در باغ کوچک که مشرف به کوهستان‌های اطراف خانه‌اش است بگذراند .

مارتا یک فرد فعال است ، همیشه در حال دویدن و پیاده‌روی طولانی با سگ‌ها است . این راهی است برای او که از دنیای پر مشغله بیرون برود و ذهن خلاق اش را سرکوب کند، تا بتواند آرامش خود را حفظ کند و از زندگی لذت ببرد .

هیچ وقت برای بیرون رفتن از رختخواب و رفتن به محل کار وقت نمی‌گیرد . از صبح زود به ایمیل‌های او پاسخ می‌داد و با استودیو و دفتر خود در طبقه اول خانه‌اش تماس می‌گرفت .

زمانی که با انواع مختلفی از مشتریان و پروژه‌ها کار می‌کنید ، برای او مهم است که در طول روز انعطاف‌پذیر و با موانعی که بر سر راهش قرار می‌گیرد ، انعطاف‌پذیر باشد . توصیه او به دیگران این است که درست بعد از زمان ناهار بر وظایف خلاقانه تمرکز کنند ، و این کشف بدون شک به او کمک کرده‌است تا مهارت‌های مدیریت زمان خود را مدیریت کند.

ارجحیت مارتا وقتی به سبک داخلی می‌رسد ترکیبی بین طراحی Nordic و عناصر صنعتی است . خطوط تمیز با رنگ و رنگ طبیعی ، استفاده از چوب طبیعی و مواد خام . او از مبلمان و طراحی با عملکرد واقعی قدردانی می‌کند و وقتی نوبت به تنظیمات داخلی می‌رسد از عملکرد آن‌ها تعریف می‌کند .

در اتاق نشیمن او فرش Mediatarde مخصوص خودش را دارد که با رنگ‌های آبی و فیروزه‌ای احاطه شده و یکدیگر را تکمیل می‌کنند . (مارتا ) هم به عنوان یک فرد و هم طراح ، الهام‌بخش است ، و برای من نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم بعدی چیست . امیدوارم که تو هم نمی‌تونی .

فراموش نکنید که پیش از نهم سپتامبر در این رقابت طراحی شرکت کنید . این شانس را داشته باشید که طراح بزرگ بعدی ما باشید .

Martas TOPPICK یکی از فرش‌های زیبا و باشکوه ما ، کال محمدی است . فرش‌های گره دار از قسمت‌های شمالی افغانستان معروف به نکات ظریف قرمز luscious معروف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.