فروش اقساطی فرش ویژه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی

مجموعه دنیای فرش برای سهولت در خرید فرش شرایط اقساطی خرید فرش را برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی فراهم کرده است. افردای که بازنشسته بیمه تامین اجتماعی هستند و دارای کارا کارت می باشند می توانند از دنیای فرش خرید اقساطی داشته باشند.

با وجود مشکلات اقتصادی و سیاسی پیش آمده در چند سال اخیر دنیای فرش تصمیم گرفته تا فروش اقساطی فرش داشته باشد و این امکان را به کسانی که عضو سازمان های طرف قرارداد هستند بدهد.

ما در دنیای فرش احترام بر قشر بازنشستگان جامعه را بر خود لازم میدانیم و سعی نموده ایم تا تسهیلاتی در جهت خرید اینترنتی فرش برای کسانی که بازنشسته بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند محیا نماییم و بعنوان سازمان های طرف قرارداد دنیای فرش برای خرید فرش با احترام در نظر بگیریم.

خرید فرش دستباف

خرید انواع فرش دستباف بافت های گوناگون

شرایط اقساطی خرید فرش ویژه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی

کارا کارت (بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی)

شما عزیزان میتوانید در ادامه شرایط و مدارک لازم جهت فروش اقساطی فرش ویژه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را مشاهده کنید. همچنین میتوانید با کارشناسان بخش فروش دنیای فرش تماس بگیرید تا از راهنمایی های آنان در خصوص شرایط فروش اقساطی فرش بهره مند شوید.
اقساط

۱۲ ماهه

سقف تسهیلات

بر اساس اعتبار کارا کارت شخص مراجعه کننده

مدارک لازم برای خرید فرش اقساطی

طرح ویژه خرید فرش اینترنتی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی

دارندگان کارا کارت میتوانند از امکان فروش اقساطی فرش ویژه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در مجموعه دنیای فرش استفاده کنند.

مدارک لازم برای خرید اقساطی فرش تنها ارائه کارت شناسایی معتبر است.

سقف تسهیلات خرید فرش برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی  ۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد و  در اقساط ۱2 ماهه میتوانید پرداخت نمایید.

Jashnvareh

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

Jashnvareh

مشاوره تخصصی با طراحان دکوراسیون

Jashnvareh

رفت و برگشت رایگان با اسنپ

Jashnvareh

پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته

Jashnvareh

ارسال رایگان فرش به سراسر ایران

Jashnvareh

خرید اقساطی فرش