نوشته های دنیای فرش

خرید فرش و نکاتی که باید در هنگام خرید رعایت کنید

خرید-فرش

خرید فرش و نکات مهم در خرید آن

در این مقاله سعی داریم که شما را با انواع مدل های فرش و همچنین نکاتی که باید هنگام خرید فرش به آن ها توجه کنید آشنا کنیم. دنیای فرش یک مجموعه بزرگ در زمینه فروش انواع فرش ماشینی ، فرش دستباف ، تابلو فرش ، پالاز موکت و … است ، همچنین به تازگی کار خود را در ارائه محصولات کالای خواب نیز شروع کرده است که می توانید انواع بالش ، روتختی ، ملحفه ، لاحاف و … را در این بخش خریداری کنید. شما می توانید با مراجعه به بخش مقالات دنیای فرش تمامی نکات لازم جهت خرید فرش و آشنایی با انواع فرش را کسب کنید.

خرید فرش و نکاتی که باید در هنگام خرید رعایت کنید

در دنیای فرش خرید بالای 500 هزارتومان رایگان خواهد بود و ارسال به سراسر ایران امکان پذیر است. همچنین شما عزیزان می توانید از مشاوره رایگان ما در زمینه مشاوره و خرید انواع فرش استفاده کنید ، کارشناسان ما همواره آماده ی پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

خرید فرش دستباف

فرش ها اصولا به دوبخش فرش ماشینی و فرش دستباف تقسیم می شوند. فرش دستباف همانطور که از اسمش پیداس بدون دخالت ماشین آلات صنعتی و تنها توسط دست بافته می شوند. بافت فرش های دستباف ممکن است چندین سال طول بکشد و دلیل قمیت بالای آن نیز همین موضوع است ، الیاف به کار برده شده در فرش دستباف می تواند نخ ، پنبه ، ابریشم و … باشد. بافت فرش دستباف از دیرباز یکی از هنر های اصیل ایرانی به حساب می آمد. بین فرش دستباف و فرش ماشینی تفاوت های زیادی وجود دارد که باید در خرید فرش به آن ها توجه کرد. شما می توانید با خواندن مقاله تفاوت فرش دستباف و ماشینی اطلاعات لازم را کسب کنید. همیچنین قیمت فرش های دستبافت و ۹ عامل موثر در آن نیز مقاله بسیار مفیدی برای خرید فرش های دستباف است.

خرید فرش ماشینی

همانطور که گفته شد فرش ها در دوسته ماشینی و دستباف موجود هستند. امروزه به دلیل گران بودن فرش های دستباف و همچنین تنوع های گوناگون فرش ماشینی ، بازار خرید فرش ماشینی بسیار داغ شده است. فرش های ماشینی توسط ماشین آلات صنعتی تولید می شوند و الیاف به کار رفته در آن ها نخ ، ابریشم و … است برای آشنایی بیشتر با انواع فرش ماشینی مقاله ما در این مورد را مطالعه کنید. فرش های ماشینی به دلیل قیمت به صرفه آن ها و تنوع بی نظیری که در رنگ و اندازه دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. می توان فرش های مدرن را از مهم ترین فرش های موجود در بازار از لحاظ فروش دانست. علت دیگر محبوبیت فرش های ماشینی تغییر روش زندگی خانواده ها از سنتی به مدرن است و همچنین معماری آپارتمان ها که امروزه همه سعی دارند برای هر قسمت از خانه یک فرش با شکل و شمایل متفاوت خریداری کنند و به خرید فرش خود تنوع ببخشند.

فرش های ماشینی نیز همانند فرش های دستباف از میانگین عمر بالایی برخوردارند. به دلیل الیاف متفاوت موجود در فرش ماشینی هر کدام ویژگی های منخصر به فرد خود را دارند. مثلا فرش های کودک از الیاف بسیار نرم و لطیف تهیه شده اند و گرد و خاک را به خود جذب نمی کنند.

مشاوره در خرید فرش

توجه کنید که در خرید فرش حتما مشاوره بگیرید و یا از جای مطمئن خرید کنید زیرا  امروزه در بازار ، فرش های ماشینی وجود دارند که بسیار شبیه به فرش دستباف هستند و تنها متخصصین در این زمینه می توانند این موضوع را تشخیص دهند.

شما می توانید قبل از خرید از دنیای فرش با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تخصصی آن ها بهرمند شوید. کارشناسان ما شما را برای خرید فرش مورد نظر راهنمایی کرده و پاسخ تمامی سوال های شما را می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.